2019-04-03
 09:19:20

Minus....

Att jag "milt sagt" är ätstörd är ju ingen nyhet...🙄...det är verkligen ingen merit som speglas av stolthet...önskar inget annat än att kunna tänka normalt ang mat/fika/godis/socker....
🔻
Men nu är det inte så...och denna gång 🙈 ....har jag  sökt min hjälp hos viktväktarna...seriöst...och går lydigt på möten 🙌🏻 
🔻
Förstår det "magiska" att vara med på möten...så mycket psykologi i det hela...och på riktigt påminner det om ett AA -möte....( är dock som tur är inget jag behövt vara med på)...eller som på dom ABC-möten jag gick på ("ätstörnings-möten")
Alla är där av samma anledning 🙌🏻
Tycker vecka ett gått enligt planen...egentligen har jag inte tyckt det varit jobbigt alls...jag har registrerat allt utom förra fred...och visst man borde vara nöjd med - 0,7 kg ...men där krockar jag med mej själv och tycker det borde stå -3 kg typ....
Det är då det är bra med en klok och bra coach...👍🏻
Bara å köra på så här nu så blir det bra...och jaaa enligt BMI har jag typ fetma 🙄
🔻
Ny dag nya tag 
🙌🏻
😇




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: