2019-08-02
 09:33:41

Life is good

Medvind och solsken ...det är två saker som är viktiga...inte minst på en cykeltur 😁
Cyklar gör jag sällan /aldrig men nog drar jag nytta ingredienserna ändå.
Några fina dagar har avnjutits , först en helg med min tokiga "T"....😁🥰...han får mej att skratta ...han kan lugna mej som få...han är givmild , snäll och såklart luktar han gott 🤗... å han ä bara min 🙏🏻
(null)

Blev lite god mat på Lilla parken...lite godis på hemvägen innan solen gick ner bakom Galaxen ....en fantastisk helg har avnjutits 🙏🏻

På måndagen blev det lite kalas i Ludvika och firade syster som fyllde 36....massa gott fika...barnen lekte hela em och avslutade med ett bad i "spa-karet"....fattar dock inte varför jag inte fotade nåt 🙄🤔...
  Nåja....vi passade på att fira mej lite åxå ☺️....
(null)

Fick så fina presenter 🙏🏻
En fin box från Rituals 👌🏻
Presentkort på hotel Dalecarlia 👌🏻
Och en jättefin ring som det står Willis /Wilda på 👌🏻
Det och jättefina blommor ....
Blommorna 🥰 och här syns ringen bättre🙏🏻
Fick lite Euro åxå 🤑
(null)

Även umgåtts med vänner...lunchat och varit på tur med en kompis  både tisdag och onsdag 😇🙌🏻..babblat i soffhörnan och blivit bjuden på  ren och skär "mat å potatis"....😉👌🏻

Avslutade veckan med  en annan kompis igår (torsdag)....även hon har nyss fyllt år...fint väder....så varför inte fira när man kan 😎
(null)

(null)

(null)

Vi började på Pinchos....(översta bilden)....
Sen tog vi drink och efterrätt på Basta....🙈 
Myyyyy goooood va gött det va 😛
Jaaa "den där dieten" går bra 🙃

Räknar ner....6 dagar kvar till resan 🙌🏻
Men jag har nåt annat spännande att räkna ner till också...😉
Jag och Tomas ska skaffa "smått"....
Jag önska veeeeerkligen ni hade sett mammas min på kalaset när jag sa det....då bytte jag smått...mot barn....🤣🤣🤣
Tror aldrig hon varit så nära en "tia-attack"

Vi åker mot Stockholm redan på torsdag ...vi ska nämligen "hälsa på" i Tyresö .... och ska förhoppningsvis (om uppfödaren godkänner oss ☺️🙏🏻) boka en liten.......
(null)

FRALLA (fransk bulldog) 😁👍🏻

Det är så spännande så det är inte klokt😍...
Så mycket att se fram emot...det lyfter mej verkligen ....
(null)
Nu tagga för lite jobb på andra sidan älven 😎



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: