2019-08-20
 09:12:31

Sooool

Nu har vi varit här på Kos i typ 11 dagar, med idag har vi tre långa dagar att avverka på stranden 
Därborta skymtar Turkiet 😎

Det är stranden vi gillar bäst, och ska man ha en solstol vid poolen får man gå upp vid fem och gå ut och "markera" sin plats 🙄....men dom sista dagarna har varit nåt jävulskt stormiga, och att bada i havet har varit snudd på omöjligt, man blir ikullslagen som en bowlingkägla i en strike 🎳

Vi har verkligen "tur" med vädret, ligger runt 30* dagligen...så påfyllning av D-vitamin sker med råge 🙏🏻
Någon 😁 är lika noga med vitamin B åxå 🍻
Utsikten från vår balkong....👌🏻

(null)
Innergården från framsidan av vårt rum 🙏🏻
 
I början när vi kom...såg vi nog ut som fågelholkar....
"Hur f*n tänkte vi här" 🤔
Där står vi mitt i smeten.....
Vi brukar leta små hotell...utan barnpool ...😇
Här va det kaos....det va lika mycket folk som i en myrstack ...det va hög musik....ett myller av folk...barn och ungdomar överallt ....det åts och dracks vart vi än vände oss.... 😬 my god .... va har vi gjort 🙈
Entrén till hotellet ...inbjöd ju lixåm till lugn 😂

Men vi har blivit rätt bra på att "hitta det bra" och givetvis blev det så nu med...🙏🏻

Snillet jag reser med 😁😅...han funderar på sitt...han funderar på konstruktioner...på vart folk bor... typ "engelsmän från slummen"....galna ryssar som bara dricker vodka....hur dåliga elledningarna är...vem  som tagit det pyttelilla huset på stranden....
Idag va det borta 🙄
Ja listan på spekulationer kan göras milslång 😊

Åssssåååå jag 🙈
Jaaaa vad jag brottas med , det vet ni som känner mej mycket väl vid det här laget.....

Det är maaaaat i massor här.....
🍎🍉🍌🍍🍅🥬🌽🥔🥐🥯🍳🧀🥨🍟🍕🥗🥙🥪🥞🥓🍗🥟🍤🧁🍡🍦🍰🍩🍯
Det börjar så fint från vänster ....med massor av sallad och ostar...tzatziki .och annat gott å spännande.... där till vänster där jag varje kväll !!! tänker....håll dej där....ta bara sallad och av den bra !!!!  maten....skit i nutellan....plättarna....dom 30 olika brödsorternan 🙄.....
Å varje gång....står jag....längst till höger....öser nutella med den kladdiga skeden...smackar fast det i tallriken och känner snålvattnet rinna ur munnen....🤐...rostar bröd och äter plättar ....tills det sprutar ur öronen ...
Och sen...bryter jag ihop över min gravidmage....
Och är lite (mycket) arg på smala människor....och ju smalare/snyggare desto argare blir jag....
På Tomas 😳🙈.....
Va faaaaan säg att jag duger ändå...säg nåt snällt då....
Men...va ska han säga, tror ni det skulle hjälpa😬 nä knappast...skulle antagligen vända på det åxå 🥊
Dom får väl ligga där...dom snygga med sina 🍑 rövar i vädret ...med små käcka stringbikinisar....jag får titta bort å låssas att jag inte ser när han gloooor på dom 🤣🙈
Medans jag ligger i mina "mormorstrosor-bikinibyxor".... å surar .... 😎

Nu är det dags för den dagliga smörjelsen...faktor 10 minsann 🙌🏻😎




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: