2019-12-03
 08:38:52

Advent...

Fick ihop det till slut...lite hemmapyssel...lite julkänsla....🌟
(null)

(null)

(null)

Va iväg igår och köpte en "Wi-Fi högtalare" som jag monterade på väggen 🤔 bild 2....
Men njaaaeee tror inte jag fixar att se sladden på väggen (även om jag tänkt fixa det lite snyggare)så den blir nog flyttad idag 🙃

Börjar trivas i nya bottenlyan...även om mörkrädslan finns 👀...å vovven tycks se spöken i hallen på kvällarna...man kan ju undra vem som skrämmer vem 🙈
Apropå hundar...vi brukar turas om/hjälpas åt med hundarna...eller rättare sagt jag behöver ibland lite hjälp på helgerna...(typ "barnvakt" när jag å Tompen bokar saker ...som tex i februari när det blir en hel helg på spa 🧖‍♀️ )
Sååå nu när Alexandra har Willis på vardagarna tar jag hennes hund...🐶
Dom gillar verkligen varann och kan leka hur mycket som helst...tills den äldre damen blir lite trött då jävlar ryter hon i och det låter som dom "ryker ihop" 👀... Valle blir nog lite överrumplad och svarar emot lite först....
Brukar försöka hejda dom i tid , men det löser sej alltid och tycker nog att Frallbullen är riktigt duktig att förstå när man menar allvar....
Önskar man hade ett uns av deras energi och ork 😇🙌🏻
(null)

(null)

Lite riv i halsen börjar kännas🙄...ber en bön att det är övergående då sju- dagar- på-raken -jobb väntas från och med ons 06.30 🙌🏻

Glöm inte å fånga "karp" även idag 😇 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: