2019-12-18
 09:39:39

Återhämtning....

Har tränat några pass nu med min "nya PT"...hon är så bra 😊 klok lugn saklig ...visar mej skillnader så jag ska känna "rätt"...det känns så bra....
Men....
Jag jobbar stenhårt på att "våga själv" 👀
Kommer jag nånsin kunna stå där själv...(och kritiskt betrakta min spegelbild....den som bara ser en stor mage gropiga lår och en platt röv 🙈)
Jag hoppas ...snart...när jag gått ner minst 10 kg....jaaa ni som känner mej kan ju förstå hur långt ifrån frisk jag är i mitt beteende....jag har faktiskt varit helt ärlig så hon vet om alla mina förehavanden kring mat....🙌🏻
🍽
Har varit "mormor" inatt...tog hem Willis för att jag kände för det....det va en skön känsla att längta efter det....🥰
Det har ju varit så mycket under åren så själva "längtan" har lixåm uteblivit ....🤭
Natten har dock inte varit den angenämaste och sovtimmarna kan milt sagt räknas på ena handens fingrar...mycket slem och därmed mycket oro i den lilla kroppen 😕...stackarn ....som han får kämpa å inte ens kan klaga ....
Sitter med den berömda ☕️ koppen å tänker  att vi verkligen gjort ett klokt beslut att jobba våra timmar som det ska vara...å sen gå hem...och få "återhämtning" (ist för att ha honom två dygn var i sträck)...känner och minns denhär sega trötta känslan i kroppen å då gör man inget bra jobb ...för Willis skull....🙏🏻
❤️👦🏼❤️
Nu blir dags å ta tag i dagen...fick just en snap att Rommegänget snart dyker upp 😊
....(dotter 👩🏻....barnbarn👧🏼.....å Ina 🐶)
Full rulle denna onsdag....
Åååå i morrn ska vi på spa 🧖‍♀️....
En dag i taget 👍🏻




Ulrika
PUBLICERAT: 2019-12-27, 09:56:46

Älskade❤❤❤

Svar: 🙏🏻❤️
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: