2019-12-02
 09:42:18

Avslut....

Veckans avslut 😬
SöndagkvÀll...rÀtt sent, typ runt 22 snÄret...
Sitter Ă„ glor pĂ„ tv, hunden muttrar lite Ă„ jag sĂ€ger Ă„t honom att ge sej...han muttrar pĂ„ Ă€ndĂ„ đŸ€”

(Kan ju tillĂ€gga för ev ovetande att jag Ă€r rĂ€tt mörkrĂ€dd...Ă„ fasan vore vĂ€l att plötsligt se nĂ„n stĂ„ med nĂ€sa Ă„ ögon 👀 tryckta mot rutan )

Plötsligt ser jag "en stor man" genom köksfönstret...😳...jag kurar ihop mej Ă„ tror att jag blir osynlig....han fortsĂ€tter mot gaveln....Ă„ my god...pulsen Ă€r hög...jĂ€vligt hög...

Skyndar mej mot fönstren och drar ner rullgardinerna....
NÀr jag gÄr in i sovrummet....ser jag detta....
(null)
shit 🙈
Öppnar dörren och sticker ut huvet...med nyss utdragen tofs Ă„ mascara under ögonen...😁
DĂ€r stĂ„r sĂ„klart...fyra snygga brandmĂ€n 😎
Va Àr det med mÀn i uniform????

Det va brandvarnaren hos grannen som tydligen tjutigt ett tag, och ingen va hemma....
Men dom sÄg ingen rök och inget som tydde pÄ nÄn brand....
Dom bad sĂ„ mycket om ursĂ€kt om dom skrĂ€mt mej och att jag nu kunde va lugn đŸ˜‡đŸ™đŸ»

Skönt ÀndÄ och se att mÀnniskor reagerar nÀr nÄn hör ett larm...huset Àr inte stort och dessutom byggt/klÀtt i trÀ .....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: