2019-02-02
 08:47:50

Givande...

Livet är jue ett ständigt givande...och tagande...
Gårdagen va givande på mer än ett sätt 👍🏻

Jag hade bestämt mej när jag gick till jobbet att jag på dagens medarbetarsamtal skulle säga till chefen att jag nog skulle ta 100% tjänstledigt...och bara ägna mej åt Willis....🤔

Men...när jag kom till jobbet kände jag hur viktigt det ändå är ....att ha nåt att gå till...nåt att förhålla sej till...att höra till en grupp ....att ha arbetskamrater 🙏🏻....såklart är ännu en anledning  att dom boende tycks glädjas åt min uppsyn 😇

Medarbetarsamtalet kändes bra och givande 🙏🏻
Och hela helgen är jobbrelaterad....
Idag äre lördag...det är ännu ett jobbpass på agendan...ett 24 timmarspass....lika bra det när snön vräker ner...🙈
Dock gruvar jag mej....för snöande, då jag vet att dottern ska åka alldeles för långa/många mil för att "hämta upp" en ytters viktig sak 👀
Denna moderliga oro kommer nog aldrig att släppa....ä väl däää man ä skapt för....
👀

Vi hoppas återigen kunna bege oss till "Lilla Erstagården" kommande vecka...håll tummarna att  det går enligt plan....✊🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: