2019-02-13
 11:09:24

Medgång....

Halva februari har snart gått...och jag måste faktiskt göra en "Arja Saijonmaa"....
JAG VILL TACKA LIVET 🙌🏻
....samtidigt som jag skriver detta...väller det upp känslor och ångest...jag blir alldeles het i kroppen.....för jag vet att i detta nu sitter en mormor och håller andan...över sitt lilla barnbarn...som har en väldigt liknande sjukdom som Willis(Tay sachs)....och just nu är han väldigt sjuk....
🙏🏻💔 mina varmaste tankar till er ❤️

Men...såklart gläds jag ändå åt det bra som händer också...🙌🏻 idag damp det ner i brevlådan...kontraktet ⭐️ ...å det känns som jag ska flytta hemifrån ....
(null)

Den 1/6 blir det flytt ...till en nästan ny lägenhet...bara en person har bott där före mej och huset är byggt 2015 ...känns överdådigt 😇🙏🏻...
Å tackar den allsmäktige 😅 för en bra start på 2019....

Har tom fåt sån kraft så jag tagit ett steg till i mitt sökande/forskande med denna jävulska bäckensmärta...😩 den går mej på nerverna kan man säga....hade kontakt med en sjukgymnast på primärvårdsrehab igår...hon tyckte min beskrivning lät som "bäckenrotation" 🤔 ....så tid för undersökning 25/2 🙌🏻

Nu är det hög tid att fånga dagen....dagen före den viktigaste dagen av alla....🎉🎈⭐️❤️....å vi har lite å fixa #willisåmormor 😉


Maria
PUBLICERAT: 2019-02-13, 17:59:27

Tack för omtanken ❤️ det värmer ända in i hjärteroten ❤️

Svar: ❤️🙏🏻❤️
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: