2019-02-14
 10:30:40

Minns....

Jag minns precis vart jag var ...då,  för fem år och kanske sju månader sedan ....
Jag var på Björnön...badet i Västerås ....
Alexandra ringde...
Jag minns att tårarna rann...att jag gick undan ...upp bland träden....
Jag minns att Tomas såg oroligt på mej och undrade va som hänt....

❤️Jag ska bli mormor❤️

Jag minns att Alexandra inte va helt säker på hur jag skulle reagera...👀...precis som det ska va 😅
Jaaa nog tyckte jag det va rätt snabba ryck att skaffa barn så tidigt...men vem är jag och drömma i den situationen...jag själv valde jue att vara helt ensam som mamma när jag blev gravid...pga diverse "omständigheter" 🙈

Redan från första stund det lilla gossebarnet såg dagens ljus den 14/2 -2014...har det varit  han&jag ❤️
Första gången jag höll honom ❤️
Sen den dagen...har det hänt så mycket....att vi skulle gå igenom allt detta känns helt overkligt....att det skulle.....
"va troligt att du inte skulle få uppleva din tvåårsdag"
All gråt i början av ditt liv...du va otröstlig.....hoppet...att du kanske kanske kanske.....idag när du kom till mormor skulle kunna hålla upp huvudet....bara lite längre än vanligt 🙏🏻....maten...lyckan över att få i dej en hel flaska välling....träningstipsen från BVC...."bra om han får ligga på magen så han tränar nacken"....
😟
Sanningen....käftsmällen...som golvade oss....
Jag minns mitt avgrundsvrål...kryddat med en jävulsk influensa....
😫
Allt vändes uppochner ....glädjen bokstavligen slets ur våra händer....
Jag minns mötet på sjukhuset då i december samma år.....hela släkten va "inbjuden"
Jag minns hur arg jag va...hur jag frågade flera gånger....
Är ni veeeeerkligen säkra på det här 😳

Jag minns alla prover ....undersökningar (iaf dom många jag var med på)....
Min uppgivenhet....
 "hur i hela fridens namn ska jag lösa detta...."
😟

Men  det va då...och mycket har jag lärt mej under resans gång....🙏🏻
Jag är trots allt evigt tacksam att Alexandra & David "tillåtit" mej vara en så stor del i Willis liv....❤️

Idag trotsar vi alla odds...med råge...och firar världens bästa Willis  på....
FEMÅRSDAGEN 
(null)
🍰🎂🧸🎈🎁🎊🎀🛍

(null)


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-02-15, 07:17:37

Hurra hurra hurra hurra!!

Svar: 😇🙌🏻🎂
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: