2019-02-03
 07:39:04

Press...

När jag hör nån som säger...
"jag vet flera som läser din blogg"....höjs mina prestationskrav och jag blir osäker...
Hur skriver jag egentligen ...det kanske är lite barnsligt....jag kanske borde skriva lite mer si...eller så...eller inte alls 👀...
Det är typiskt jag ...behagaren...måste göra rätt vara rättvis...vända ut å in på mej själv...fundera tänka...vrida å vända....
För att göra rätt....för andra....

Säkert håller inte alla med...för visst jag kan brusa upp...jag kan överreagera...och absoluta göra mej hörd...men alltid med efterkommande grubblerier...va det där nödvändigt...hur sa jag egentligen...hur betedde jag mej...😬

Men nånstans...tror jag på mej själv...djupt därinne finns min tro att just det är jag...jag...grubblaren...så jag grubblar vidare...och skriver som jag gör 🙏🏻
(null)


Majsan
PUBLICERAT: 2019-02-03, 18:25:42

Du gör det så bra så 👍

Svar: Tack 🤗
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: