2019-02-19
 09:05:52

Tidigt....

Någon ....😇 vaknade tidigt i morse....och att somna om verkade inte vara ett alternativ ....
Bara upp och slå på dendär bryggaren....och placera sej...där jag alltför ofta sitter nu för tiden 🙈
(null)
Ordet tillsyn ...behövs knappt....👀

Ser grått ut på andra sidan fönstren...hoppas det lättar...finns lite att uträtta under dagen....
(null)
#inredningsdetaljer

Det va länge sen jag "tabbade mej" med matslangen...dvs glömma stänga kopplingar 🙈...såklart för att min tvättmaskin pajat...hände det igår ...kan lova att det på nolltid luktar surt av denna mat....🙄...aaaajaaa bara å gå ner i tvättstugan å boka tid ....

Tog ett beslut igår....inte för att på nåt vis vara varken snål eller vrång....
Pågår en stor insamling på sociala medier till ett barn med samma sjukdom som Willis🙏🏻...jag har själv swishat en summa...
Tanken är att hon skall kunna åka till USA för att göra en transplantation ....
Jag tänker inte skriva nåt om det...för jag kan för lite....
Jag tänker inte tycka nåt om insamlingen heller....
Men....
Just nu blir det mycket insamlingar....känns som alla ber om hjälp (all respekt till behövande)...nån som känner nån som har det svårt...och det är väl toppen att alla hjälps åt....🙏🏻
Tack och lov för hjälpsamhet....och medmänsklighet....❤️

Kom på mej själv när jag såg en bekant på Facebook  ...som hade en bekant....som behövde hjälp....att jag va på väg att skriva ett medd för att beskriva/ursäkta mej  för att jag valde att inte bidra....🙄....det går inte...kan inte bidra till alla...även om jag skulle vilja....
Det blir övermäktigt...och därför måste JAG välja att avfölja dessa insamlingssidor...

Nu fångar vi dagen 👋🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: