2019-01-01
 10:58:36

2019

Nytt år...utan manual...hittar iaf inte min 🙄
Ska nog inte finnas nån heller...tror meningen är att försöka lära oss leva en dag i taget....🙌🏻
Jag ska lära mej andas..😇
Ska väl såklart åxå fortsätta kämpa mot mina eviga (för många) kilon...🙈
All ära till dom som jobbar hårt för att både hjälpa/påverka andra till att bli mer kroppspositiva....
Men jag vet att jag inte  kan  sätta mej ner och konstatera att ...
nu skiter jag i det här , från och med nu ska jag börja älska mej själv och sluta plåga mej och min kropp...
Jag är inte där ännu ....men klappar händer till er/dom som kan 👏🏻👏🏻👏🏻

Gårdagens firande var precis så lugn och behaglig som jag gillar mest...
Sällskapet va ❤️💑❤️
Maten va gudomligt god....👌🏻 och vinet med 🍷👌🏻
(null)
Ser kanske inte märkvärdigt ut men guuuuud så gott det va...oxfilé hasselbackspotatis haricortsverts och gräddsås 😇
Till efterrätt blev det pannacotta med dumleflarn 
(null)
Det ska va gott och det ska va enkelt 🙌🏻
Orkade tom vara vaken till tolvslaget...🎉

Nu börjar som sagt ett nytt år...helt oanvänt...helt otrampat...bara att börja ...sätta igång att skapa...skapa ett nytt år....
👋🏻Hej 2019 👋🏻




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: