2019-01-15
 09:49:31

Dag 2

Började måndagen med dag två 🙃...kanske kan det funka 😅....
Klarade av måndagen...ja man brukar inte ha så mycket val men denna måndag va min första dag med viktklubb....och det va en "tvådag"...en fastedag....och den gick helt enligt planen....🙌🏻

Säkert skakas det påhuvudet...höjs på ögonbrynen...kommenteras nåt...om mina ständiga försök till att bli av med domdär 15 kilona...
Men för er...är det jue skitenkelt...om ointresse finns om mitt ständiga fightande.....
Bara å sluta att läsa 🙌🏻

Detta beteende är en del av mej...och jag själv förstår det mer och mer...och även nåt jag kommer dela med mej av...en del av mitt liv helt enkelt..

Efter föreläsningen om kroppen/nervsystemet/hjärnan på Eurekakliniken förstår jag ännumera 🙏🏻

Nu blir det iaf viktklubb "kickstart/5:2"
Och enligt planen ska jag nått mitt mål på exakt den dagen planet lyfter till Samos ....
(null)

Tjooohooo då kör vi dag två....1300 kalorier tillåts dom vanliga "ätardagarna" så det blir en tur till affären...och apoteket för att hämta mer antibiotika till den lille Mannen 👌🏻 


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-01-15, 10:22:21

Kör bara kör!

Svar: As always 😇🙌🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: