2019-01-26
 11:08:14

I en annan del av Sverige....

Ibland vaknar å "bor" jag 13 mil hemifrån...ungefär varannan helg...denna helg är en sådan helg 👍🏻
Det blir bio i em 
(null)

Läst boken...och tyvärr är filmen sällan lika bra 😬
Men är öppen i sinnet så det blir nog bra 👍🏻

Just nu känns det som livet trots allt befinner sej lite i medvind....
Fick glädjande nyheter om bostad häromdagen så en flytt ligger framför mej och det är så otroligt välkommet så ingen kan nog ens föreställa sej det...
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Känner  även ett lugn i kroppen (trots krämpor)...känner inget galet sug och nervositet så fort det ska göras något (typ bio)....känner att jag är på väg till nån form av balans....🙌🏻
Återigen har jag min fysioterapeut att tacka för detta ...att jag äntligen efter 50 👀 år kan få ihop kropp och knopp ...fortsätter mina besök på Eurekakliniken ...och jobbar även själv på hemma plan ...
(null)

🖕🏻JUST IDAG ÄR JAG STARK 💪🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: