2019-01-30
 17:41:42

Investering....

Idag har gjort nåt jag väldigt sällan gör...
Jag har varit till frisören 💇🏼‍♀️ färgat klippt och nyanserat ....minsann 🙌🏻
Det sistnämnda kan jag medd att jag inte hade en minsta aning om va det var 😅 men nu har jag lärt mej det åxå 👍🏻
Att bara sitta i en frisörstol....bli omhändertagen få massage samtidigt som håret tvättas...bli klippt färgad ompysslad i tre hela långa timmar ....det är vardagslyx av högsta kvallite...🙏🏻😇
Och nöjd blev ja åxå å de ä jue bra....
(null)
Man kan jue lugn påstå att skillnaden blev enorm 🙈
Det ingick jue förstås en hel del skötselråd🤭 herregud blev helt förvirrad ...men det ingick en manual som tur är.
(null)

Lite "bra produkter" 😁...fick jag tips om...och även en bra förklaring om varför....
Tycker det är min tur nu att kosta på mej...ser det som en investering i mej själv och det är jag sååå värd 🙏🏻😇
(null)

En skön dag 😎👌🏻

Och i morrn fortsätter det...omhändertagandet om mej själv...ännu ett besök hos tandläkaren 👀 mindre kul å lägga pengar på...av nån anledning....
👋🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: