2019-01-20
 07:04:25

Kolsvart....

Sitter faktiskt ordagrant i kolsvarta mörkret här på jobbet...kl är 06.24...en av dom boende har vaknat på tok för tidigt...🙄
Tänker sippa mitt kaffe här i mörkret ett tag till....☕️👌🏻...lixåm inte skylta med att jag är vaken😇....
Snart gryr dagen i fler kroppar ...och tystnaden är ett minne blott....🙃
(null)


Vi får se hur det blir med nästa veckas planer...att åka till Lilla Erstagården ...nu känner sej dottern krasslig...och det är jue inte ett bra ställe att komma till och ev sprida sina bacillusker 😷

Det blir som det blir....🙏🏻

Och OM nån skulle va nyfiken så står det -2.4 kg på vågen...efter första veckan.
Nu VEEET jag att det är mycket vätska slagg och skitprodukter kroppen släpper först...men för mej står det....
"-2.4 inspiration"
Dock...är jag tveksam till viktklubb...🙈
Otippat 👀....
"Min" fysioterapeut är en ytterst klok och kunnig person 🙌🏻 som har fått mej på rätt banor...på många plan...vi pratar även mycket om just kosten....men skulle jag skriva allt han hinner haspla ur sej på en halvtimma skulle inlägget bli lika långt som bibeln är tjock 😄👌🏻 så det besparar jag er.
Men han lyckas få mej förstå...det jag egentligen vet...på ett sätt som ändå gjort mej lite lugn i mitt ätsinne....
Jag hoppas verkligen det kan "sitta i ett tag" så jag kan fortsätta på denna bana....
🤗🤗🤗

Glöm inte att 
HELGA VILODAGEN 
👋🏻👋🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: