2019-01-07
 17:02:38

Sött och salt

En salig blandning fick starta dagen....
9-12 stod p-möte på agendan...först ringa ett par viktiga samtal...att man kan bli så glad och nöjd bara av ett proffsigt bemötande i tfn känns sååå himla bra, bara att nån säger...
"Jag vet inte riktigt hur det går till, men det ska jag ta reda på och återkommer till dej"
Tack säger jag bara 🙏🏻
Nästa samtal blir på macken, då person nr två på viktighetslistan ringer upp...ett samtal som om möjligt känns ännu bättre...så mild, så kunnig, så hjälpsam...änglar finns...👌🏻
Dessa ovannämnda änglar finns på habiliteringen i Borlänge ❤️....
Detta samtal förs under "tankning av bil" 👀...
Åker nöjd, försenad.... vidare till mötet....

Efter mötet får jag ett sms av dottern med en liten inköpslista, några saker att köpa med då jag ska hämta Willis efter mötet....
Sagt och nästan gjort....🙈
Skannar mina saker...fixar å donar...och bara betalningen kvar.....
Vart fan är bankkortet 😱
Fick "parkera" min inköpspåse på Ica för att åka hem och hämta kortet...hemma på parkeringen kommer jag på att ....jag jue tankade i morse...
Vände bokstavligen uppochner på hela handväskan utochin på mina kläder...kortet är borta....kör till tankstationen...i nåt Villt hopp om att kortet skulle lixåm stå där och vänta på mej likt ett surt barn som blivit kvarglömt på fotbollsträningen...
Såklart såg jag inget kort...ringde till "Ingo" men dom hade inte fått nåt samtal om nåt upphittat kort....
Att försöka ringa till nån idag är fan ingen dans på rosor 😬😠....tryck hit å tryck dit å vi spelar in samtalet och vill du inte tryck ett å vill du tryck två...👿...lika dant när jag skulle ringa polisen 🙈

Nåväl...gjorde som i Postkodmiljonären ...
Använde mej av livlinan : ring en vän 🙌🏻
Som tuuuur är kom hon och hjälpte mej lösa ut mitt inköp 😘👌🏻

Såååå nu är kortet spärrat, nytt kort på väg...
Hoppas på en bättre dag i morron😇🙏🏻
(null)



Ewa
PUBLICERAT: 2019-01-07, 23:34:21

Oj vilken dag, hoppas ändå att känslan från dom fina samtalen du hade på morgonen kunde komma tillbaka trots skit m kortet 😜❤❤❤

Svar: Jodå...bara jag sansat mej hade jag den känslan 😇🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: