2019-01-06
 07:53:23

Stjärna....

Man är inte precis den starkast lysande stjärnan på himlafästet varenda dag....men det är ok...
Jag försöker ta mej igenom den snåriga djungeln i hopp om att hitta lite inre frid....
Den lille mannen fortsätter göra oss frågande...40* feber den ena dagen...ingen feber nästa dag 🙄....vad händer egentligen ...?
Ska ringa några viktiga samtal på måndag...hoppas dom kan ta oss vidare till nästa instans....
(null)

Det är söndagmorgon och en vecka in på det nya året...jag sitter med kaffekoppen I en annan del av Borlänge ....och undrar hur denna lilla kaffekopp ska kunna ge mej ett uns energi....😴🥴
Det enda jag egentligen tänker är....
När jag kommer hem ska jag sova hela dagen....
Det är jue så jag alltid tänker efter jobbdygn....🙈
Det är lite gnälligt nu...men trötthet och oro sätter sina spår i märgen....
Snart blir det bra igen 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: