2019-01-16
 13:30:15

Tio minus....

När det va -16*  i morse kan jag erkänna att "jobba hemma" kändes riktigt bra...👍🏻
Samtidigt öppnar jag min instagram och en  som jag följer ...lagt upp en bild på sej själv med rimfrost i fejset...och en hurtig text typ....
" Uppfriskande promenad i morse -33*"
🥶🥶🥶🥶

Då känner jag mej gnällig...det finns ALLTID nån som har det värre 🙏🏻
Vi stannar iaf inne idag Ponkilonken och jag ...
(null)

Skulle egentligen varit till apoteket.... svaret på odlingen som doktorn gjorde har kommit och det penicillin han fick bara bedövar hans bacillusker ...så det blir till att börja om på ny kur med starkare grejjer som tar kål på dom 💀....
Men eftersom det snöar massor och är -10* så skickar vi den ömma modern på det uppdraget 😇

Vet att många har det överjävligt tufft så här i mitten på januari...lönen kom en vecka tidigare än brukligt i december och det är jue ingen "sparmånad" precis....😬....
Jag har levt där själv en gång i tiden så jag vet....
Önskar jag hade ett överflöd och kunde hjälpa alla....

Dag tre på mitt viktklubbande 🙌🏻...vet att tre dagar inte är nånting ...men för mej är det just tre dagar...och det är jag jävligt stolt över...tänker va stolt...dom dagar jag lyckas....och med lyckas menar jag att hålla mej till mina kalorier...äta allt men inte alltid och inte hålla på att trösta mej med all möjlig skit (socker)....
I morron blir det lite fika...det vet jag redan idag så då har jag möjlighet att planera för det 👍🏻
Och på dessa tre dagar känner jag hur det uppsvällda i magen blivit bättre...

Nuuuu lite disk och tvätt 😇🙌🏻


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-01-16, 18:57:09

Kämpa på! En dag i taget 😍

Svar: Ooojääää 🙌🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: