2019-01-18
 08:17:33

Trevlig dag....

Torsdagen va ytterst trevlig đŸ™đŸ»
Trots en spökande tand...som ger en unken "smak/lukt" av typ var....👀....i nĂ€san blev det en vĂ€ldigt trevlig dag....
PĂ„ förmiddagen gick jag och syrran om varandra pĂ„ Eureka kliniken och ett besök hos fysioterapeutenđŸ‘đŸ»
Det Àr lixÄm som lite terapi...för bÄde kropp och sjÀl....
Efter det bjussa jag hon pÄ lite mat...innan det bar ivÀg till Falun ....
I Falun började vi med att fika pĂ„ gamla anrika cafĂ© Focus och fira Änglasysters ena dotter som fylllde 13 hĂ€romdagen....🎉🎊
Eftersom det blir svĂ„rare och svĂ„rare att hitta presenter sĂ„ gick vi en vĂ€nda pĂ„ stan sĂ„ dom fick shoppa sjĂ€lva det dom ville ha....dotter nr 2 fyller i februari sĂ„ hon fick Ă„xĂ„ "passa pĂ„"đŸ™ŒđŸ»...mĂ„ste sĂ€ga att dom Ă€r ytterst försiktiga och verkligen inte "tar tillfĂ€llet i akt"....tittar lite försynt innan man frĂ„gar...
"Vill du ha den"....đŸ˜„đŸ˜˜đŸ‘ŒđŸ»

TrĂ€ffade en "gammal"bekant" đŸ˜…....pĂ„ stan...som talade om att 
"Jag lixÄm strÄlade"
Den meningen kan jag leva pĂ„ till midsommar...đŸ™đŸ»
För just strĂ„la...Ă€r det sista jag sjĂ€lv tycker att jag gör just nu 🙈
Men nu en ny dag...fÄr vÀl se hur strÄlande den blir...den börjar iaf "i en annan del av BorlÀnge"
Lite jobb 9-15 đŸ‘đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: