2019-07-07
 09:17:57

2019-07-07

Loggat ut....
Jag hade tänkt att inte blogga mer...vet inte riktigt varför...jag hade loggat ut...

Men nu har jag loggat (som synes) in igen ...vet inte heller "varför" jag gjorde det...

Ibland tänker jag att jag inte är det minsta intresserad av att dela vare sej tankar eller händelser...det allra viktigaste som händer har man/jag inget egentligt behov av att "visa upp"...
Och dom viktigaste "samtalen" ska nog stanna mellan berörda parter...🙏🏻

F.ö har jag haft några "viktiga samtal" senaste veckan med olika personer...det som oftast kommer fram är nog ändå att "vi är mer lika" än vi tror...

Och att vi alla "behöver" både vänner och framför allt en gemenskap...
Igår ..."bokade jag och två vänner" in en "kväll tillsammans"...jag längtar redan till den kvällen...det är sånt jag tror man borde bli bättre på...hitta domdär "tillfällena" ... 💃💃💃🙏🏻😇

Snart är det dags att avsluta en jobbhelg ...
Nästa vecka åker vi till Lilla erstagården...🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: