2019-07-20
 09:20:34

Mardröm....😯

Man kan verkligen undra varför man drömmer som man gör ibland...😬
Inatt va det verksamhet delux i drömhjärnan...

Såklart va jag med Willis...vi va på väg nånstans så jag tänkte att jag kan vänta med hans mat...jag kom bara längre och längre bort...allt va väldigt rörigt runtikring...och han lixåm "hängde" i hela kroppen...va sladdrig ...jag kunde lixåm inte hålla honom.... och mellan varven ihopkrupen....😳....jag tänkte hela tiden att "herregud" han måste få mat nu, givetvis försökte jag ringa efter hjälp, men hur många har en tfn som funkar i drömmarnas värld...🥴...inte jag iaf.

Av nån anledning hamnade vi på sjukhus...och av alla ställen på förlossningen 🙈....dom kunde såklart inte hjälpa oss...ur allt trassel av slangar vi hade runt oss....och för första gången "hörde jag Willis" i en dröm....dessvärre sa han....
"Jag är rädd"
😫😢🥺
Usch va hemskt det va...och jag vet nog innerst inne va denna dröm står för....varit lite händelser den senaste tiden...gissar att det är det som mals däruppe i "hjärnkvarnen".....

Skönt å vakna såna här ggr 🙏🏻😏



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: