2019-07-14
 09:19:30

Morgonstund....

En stor kopp...närmare bestämt tre koppar...i en får starta denna söndag...👌🏻
Tre i en....
Ser på nyhetsmorgon ....får mej en tankeställare ang hur mycket man/folk/vi klagar....
Livet suger/barn som är bråkiga/ostädade hem/dålig ekonomi/hur tjocka/smala vi är/jobbet/träningen som inte blir av...osvosvosv....
Och sååååå ser jag en man på tv som "bestämmer sej för att välja livet"....
(null)

Det fick mej att tänka på den gång jag bestämde mej för att ta bussen till jobbet ist för att gå...pga skavsår ...då såg jag en man på kryckor...pga att han bara hade ett ben 🙄... näsbränna delux 

Jag är givetvis en av dom som också gnäller på skitsaker mellan varven...jag har världens dåligaste ursäkter....jag vill ta lättaste vägen...jag har kroppsnojor och en ätstörning som ständigt står och smyger på mej bakom husknuten....😬
Men...jag är medveten...och jag kan se min bergochdalbana...jag har lärt mej att livet går just uppochner 🙌🏻

Igår tog jag iaf tag i en av sakerna....
Kontaktade gymet....
Jag behöver nåt att sysselsätta mej med...hamnar alldeles för lätt "på soffan"....trots min krånglande ljumske måste det ju finnas nåt jag kan göra....och snart är det höst och mörkt igen...så lite träning/yoga/bastu/solarium under samma tak får bli min terapi 👍🏻
Snart sitter jag som min fina yogakvinna igen 🙏🏻

Idag kommer Willis hem och ordningen blir återställd igen ❤️
Kanske hinner jag ut i solen en sväng innan han kommer ☀️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: