2019-07-21
 07:59:15

Sömn...

Sömn...😴
Om det är nåt som går i vågor i mitt liv så är det sömn...just nu är den ett gissel...jag gruvar mej lixåm för att lägga mej...drar ut på det, trots att jag ääääär trött 🙄...å sedan är det typ "försent"...
Tar jue två "små vita" för att kunna sova...men just nu hjälper dom föga🙈
Till råga på det...blev det en till sovnatt på jobbet...skulle gjort 9-20 idag (söndag)...men tyvär blev den som skulle gjort dygnet sjuk...och i dessa sommartider så är vikarier i det närmaste obefintliga...så det blev att byta skift å köra ett "ensamdygn"....

Snart en ny vecka igen...och snart en ny helg...och äntligen får jag träffa min "T" igen...efter en hel månad...🙌🏻...men snart får vi ta igen all tid 😎👌🏻
Halleluja 😇🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: