2019-06-05
 20:55:56

Halleluja å lite nytt....

Femte dagen i nya lyan ...och fortfarande toknöjd 👍🏻
Tack gode gud...å "andra" som hjälpt mej med detta 🥰

Idag va jag till en kiropraktor , ett nytt hopp 🙌🏻 och ett bra val känns det som...
Han lyssnade...lasrade nacken...rätade till och knakade så det bara "rasslade till"...förklarade min smärta och rekommenderade mej att sjukskriva mej från det jobb jag "kan" sjukskriva mej från 🙈
Dessvärre vet jag att det redan är "kaos" där...men tyvärr känns det som jag  inte har nåt val....

Va en lite kortis till Ikea med mamma som bärhjälp...en blomma för att dölja div sladdar ...
(null)

Och ett par "gamla hederliga" spetsgardiner mot insyn å småskit 🐞🦟🐝....
(null)


Jag har även idiotförklarat mej själv på Bahnhof idag 😅...skaffat internet...varit å köpt en router 🙌🏻 kopplat in...läst instruktioner...uttalat ett å annat väldigt fult ord 🙊.....ringt supporten ....
Han måste verkligen trott att jag va helt IQ-befriad....😄 såklart va det inte till honom dom fula orden uttalades till 🙏🏻😇....
Med lite mer info....blev det en vända till för att handla "nätverkskabel"....
Nåväl...efter lite kullerbyttor funkar det iaf....
(null)


Fyfanvajagkan 😇🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: