2019-06-04
 08:58:15

Inhale/exhale

Nu då 🙌🏻 dags att andas...
Flytten är klar...gamla lägenheten är färdigstädad och återlämnad 🙏🏻

Kroppen däremot 😬 jobbar febrilt och bokstavligen skriker rakt ut att den vill ta det lugnt...så mycket skärande smärta dessa dagar så gråten milt sagt suttit i halsen....

Men nu sitter jag här i MIN ALLDELES EGNA LÄGENHET 🙌🏻🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tänk att jag skulle bli nästan 50 innan jag flyttade "hemifrån" 😇....jag gillar ljuset...läget...strl....att det känns nytt å fräsch , vilket är helt olikt den gamla lägenheten, men den funkade den med...å nu får surtanterna hitta nån annan å hacka å gnälla på där borta 🤪

Nu ska jag andas...landa...njuta...pyssla och plocka ...hinna med ett besök till kiropraktorn i morrn 🙏🏻

Det är skönt med lite medvind 🤗



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: