2019-03-15
 08:04:20

I en annan del....

I morse hade jag verkligen ingen aning om vart...jag vaknade....👀....tittade upp i taket och tĂ€nkte...herregud vart Ă€r jag 🙈
Inte för att jag inte brukar veta det 🙃 men det Ă€r iaf det fjĂ€rde stĂ€llet sedan i fredags  jag vaknar pĂ„...och minst ett till blir det....innan veckan Ă€r över....🚱
En morron i Romme....

NĂ„nting har hĂ€nt med detta Romme....tror det förvandlats till en savann....😬
Det springer iaf runt ett galet vilddjur som hĂ€nger sej i hasorna pĂ„ alla byten som ens vĂ„gar uppenbara sej 👀
Hon Ă€r gaaaaalen 🙀

Sover hĂ€r i natt efter en natt pĂ„ sjukhus med det lilla gossebarnet som inte mĂ„tt bra sedan i mĂ„ndags....😔
Över 40* feber gör jue vem som helst utslagen...och Willis Ă€nnumera Ă€n oss vanliga....
Som tur Ă€r.....Och tur ..kan man  ju ha pĂ„ olika vis...och i vĂ„rat fall har vi turen đŸ€”.... att ha sĂ„ kallad direktinlĂ€ggning....dvs nĂ€r Willis blir sjuk kan vi ringa  direkt till avd 34(barn) och sĂ€ga att vi vill komma...dĂ„ finns det ett rum till honom och lĂ€karen dĂ€r undersöker honom direkt...đŸ™đŸ» det Ă€r  tur  i mina ögon....istĂ€llet för att som brukligt Ă„ka till akuten....

Efter otaliga undersökningar....ett crp/snabbsĂ€nka pĂ„ 148...som Ă€r ett tecken pĂ„ infektion...blev vi inlagda....dom flesta andra gĂ„nger brukar vi "vĂ€lja " att Ă„ka hem om man inte mĂ€rker nĂ„t speciellt....men denna gĂ„ng va han ytterst avvikande pĂ„ mer Ă€n ett sĂ€tt....inte behagligt pĂ„ nĂ„t vis....sĂ„ slö och slapp och frĂ„nvarande pĂ„ alla vis 😔
Stackars liten...i denna stora sĂ€ng đŸ„ș

Man hittade inte den egentliga orsaken/infektionen....och misstanken finns att det Ă€r  biverkning av en ganska nyinsatt medicin....ihop med en infektion.....vi hoppas att det "bara Ă€r sĂ„"...

Kan verkligen förstĂ„ Alexandras kĂ€nsla att inte vilja vara ensam med bĂ„da barnen efter en sĂ„dan  "pĂ€rs" sĂ„ dĂ€rför vaknade jag i denna del av BorlĂ€nge idag....đŸ‘ŒđŸ»
Faktum Ă€r att Willis varit vaken sedan jag kom ner...efter pappa Ă„kt till jobbet....han har alltsĂ„ varit vaken i ca en och en halv timma  đŸ™ŒđŸ» nĂ€stan mer Ă€n han varit vaken pĂ„ tre dagar ....
SĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt att se honom"vaken" idag 😇

DendĂ€r lillasystern 😅  har Ă„xĂ„ vaknat.😁
Lilla fina barn đŸ˜đŸ„°

Vi fortsĂ€tter dagen....fighten....vi fortsĂ€tter livet...kanske lite mer ödmjuk....lite kunnigare....en erfarenhet rikare.....lite tröttare...men Ă€nnu en gĂ„ng sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ tacksam....för att vi fick ta med dej hem....denna gĂ„ngen Ă„xĂ„  â€ïžâ€ïžâ€ïž



Anonym
PUBLICERAT: 2019-03-15, 10:05:25

â€đŸŠ„



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: