2019-03-16
 11:12:01

Kryss...

Helgens planerade kryssning och firande av den nyss "70 fyllda" urmodern blev inställd....huvudpersonen drabbad av magsjuka...och kanske va det lika bra med tanke på Willis  också🙄....
Får lägga det nån vecka framåt i agendan...
🙌🏻
Dagens planer är inte på nåt vis högtflygande ...just nu ligger lurarna 🎧 på laddning och en ny ljudbok väntar i "bokhyllan" 🙌🏻....
 Är ingen fanatiker av alla dessa "tävlingsprogram" som visas på tv...😬....så ofta blir det Skavlan mina ensamma fredagar ....
Som tur är blev det så även igår....
En person vid namn Johan Ripås va där och pratade om sin son som drabbats av leukemi ...
Kanske är det för att både leukemi och allvarligt sjukt barn med största kraft drabbat  oss....som jag blir sååååå betagen 🙏🏻....
När någon sätter ord på så mycket som man själv lever med känns det på nåt vis befriande...som att man äntligen hittat nån som förstår 😬....förstår tankar och känslor....som jag såklart förstår att inte många kanske ens ska förstå...
Ja....bara att försöka skriva ner det gör så att man slår knut på tungan 🙃....

Hans bok om detta får bli mitt sällskap idag...min terapi...som jag så ofta behöver...framför allt när Willis varit sjuk....❤️
(null)

❤️ Livet är  aldrig mer än ett ögonblick  bort från att allt kan förändras ❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: