2019-03-20
 14:42:49

Magi....

Man skulle kunna tro att jag tror...på magi...🙄
Jag lixåm sitter å väntar tills jag ska få lust...till att "ta tag" i det där livet...👀
"Sen när vi är en till som jobbar med Willis...då....sen när ryggen blir bra...då....sen när det blir fint väder...då...sen när jag inte är förkyld längre...då....
Jag borde jue bli en hel explosion när "den dagen kommer" ....
Jag är f-n en expert på att skylla ifrån mej 🙈

☀️☀️☀️
Idag är det iaf sol...och det gör som vanligt underverk med mitt mående....🙌🏻
Men ...😅
När solen skiner kommer sanningen fram 😇
Guuud vilka skitiga fönster ....men det får va så ett tag till och ingå i flyttstäden 👌🏻

Har iaf varit ut en vända och handlat..och faktiskt parkerade jag lite "längre bort" för att kunna gå lite också...faktum är att  min rygg/höft  är mycket bättre 🙌🏻 dock får jag  ont på lite andra ställen, men tolkar det som att jag går som jag ska igen utan att  halta  och kroppen  minns väl inte den rörelsen så jag  får nästan som träningsvärk 😄
Snart kan jag börja gå långpromenader igen....😅😂🤣
Om en stund blir det en tur till Romme å umgås med Lill-Hulda när föräldrarna spelar badminton ....

Så går ännu en dag ☀️👌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: