2019-03-31
 09:27:54

Sommartid....

Vipps ...när man vaknar en söndagsmorgon och har sovit till halv nio...ällä jaaa iaf nästan 😎
Sommartiden hjälpte mej med lite sovmorgon...
(null)

Nu för tiden behöver man ju inte ens fundera...allt sköts ju i dessa dagar automatiskt och klockorna går redan rätt....iaf nästan alla...enligt vissa sover jag ännu 🙃
En "gammal hederlig" som måste skötas manuellt😇

Eftersom jag inte är nån sjusovare gillar jag denna tid bäst, men tycker ändå att man kunde avsluta detta onödiga tramsande...ställer ju mest till det...🤔 för både människor och djur...

Har faktiskt haft en längre period som jag sovit riktigt bra och jag kan känna att det gör under med både kropp å knopp 🙌🏻
En såndär "aktivitetsklocka" har införskaffats..😊
Lite på skoj...och mycket på allvar...köpte jag mej en aktivitetsklocka....ironiskt nog mäter den även sömn...om man vill 👌🏻
Mest är den tänkt att få mej att lyfta röven från soffhörnan ....🙈
Vill nog påstå att den hjälpt mej redan....
Försökte va lite "lagom" för en gångs skull och sätta målet på 6000 steg om dagen till och börja med....
Får väl säga att det ser bra ut än så länge 🙏🏻
(null)


Hoppas kunna lägga till lite steg även denna söndag 😎👌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: