2019-03-07
 10:12:14

Under filten....

Ligger under min älskade värmefilt...snöhelvetet har jobbat på ett tag ...igen...👀 
(null)

Ironiskt nog pratar dom på tv om våren som kommit i vissa delar....👀

Igår va det premiär...
Willis ska vara hos sin "moster" halva onsdagen och till torsdagkväll hädanefter...iaf tills det blir klart med timmar...🙈
Det innebär för min del att jag blir ledig ett dyn till i veckan....jag vet att jag behöver det...både fysisk och psykiskt...ändå...är det såååå dubbelt....
Har en känsla att jag överger honom🥺...haft tfn på inatt...kollar på bilder hon skickar om jag kan utläsa om nåt inte är bra 👀 ....
Jag betvivlar absolut inte hennes kunskap om Willis ...känner mej väldigt trygg i det avseendet...🙏🏻

Men...i stort sett har jag jue haft Willis sååå mycket så vi lixåm "hör ihop"....och har så gjort sen han kom till jorden 🙏🏻....så kanske är det inte konstigt att den känslan infinner sej....
Svårt att tänka logiskt när man är så "nära" varann....
❤️

Igår när jag blev ledig 😅 ...åkte jag till Romme å umgicks med denna toka ett par timmar....
Hon har en ny soffa...där i fönstret 🙈

Hon är glädje ut i fingerspetsarna ❤️
Såååå rolig...pratar och funderar...skrattar å tokar sej...är samtidigt en ytterst bestämd liten Donna som du inte gör som du vill med minsann 🙌🏻
Så mysigt 🤗
Jag la mej på golvet och la upp benen på en fotpall...för att sträcka ut denna trötta rygg....
Hon kommer såklart och gör lika dant...😅👌🏻...sen ligger vi där å filosoferar...tills hon kommer på att hon ska "rulla mej"....så vi rullar runt där som en valross och en prinskorv....😅

Tack och lov för denna glädjekälla 
❤️🥰❤️


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-03-07, 10:41:52

😂😂 fina bilder du gav mig!

Svar: Joooodu 🤣🤣
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: