2019-03-30
 08:06:37

Vänner....

Jag är inte en sån som har ett stall fullt av vänner..där jag bara går och hämtar en när lusten faller på....det är nog i min ålder heller inget unikt...det är nog inte heller unikt i och med att jag typ aldrig levt själv...dessutom va min syster min "vän" i många år...dessvärre tog leukemin henne för 11 år sedan ❤️
Däremot...är dom vänner jag har alla unika på sitt vis...och typ alla har olika "betydelser"....🙌🏻
Det allra viktigaste är att det oftast blir gapskratt med alla...ännumera med dom man har "gamla minnen" med ☺️....
Igår träffade jag en vän från "förr"...🙏🏻
Jag vill nog påstå att vi har en särskild relation jag och Cathrine...vi har känt varandra i typ 30 år....
Vi gick gymnasiet ihop...vi har bott ihop...och våra barn är kusiner...😄...det kan man väl kalla "lite speciellt" ändå...
Vi har inte precis setts och haft kontakt alla år...under "barn och familjetiden" hade vi typ ingen kontakt alls...trots omständigheterna...på senare år har vi setts lite sporadiskt...

Rätt som det är uppstår ett "vi borde ses"....
Och det va som sagt igår....
Jag bestämde mej  för att ta bussen till Falun , "utifallatt"...😎
Ett/två "utfallatt" 👆🏻😇👆🏻
Timmarna gick...det blev ett varsit glas bubbel...en god sallad å två cider var...såååå himla roligt....så mycket skratt...tacksamheten är enorm 🙏🏻
Det är så betydelsefullt i mitt liv att göra det här "lilla" i vardagen...ut bland folk...skratta....umgås....
❤️🙏🏻❤️🙏🏻❤️🙏🏻❤️

Det va två fnittriga damer som sedan skulle hinna kolla på lite skor åxå....vi har inte "den" skobutiken i Borlänge ....🙃....
Vipps...rätt ner i påsen (jaaa alltså via kassan😇)


Vid 18snåret ...som dom två väluppfostrade "snart 50" vi är va det dags att göra kväller ..tog  bussen hem...landade nöjd i soffhörnan 🙏🏻😇 .....fylld av "må bra känslor"

Idag är en ny dag....9-20 vankas det jobb 😎



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: