2019-03-01
 15:59:04

Vår....

Dendär våren (försmaken..dendär som hånande snart lämnar oss...med dmdjup snö och isiga rutor igen 😬🥊)...är på besök...
Med några gör den underverk ...undertecknad 🙋🏼‍♀️
Andra vet jag blir som utslagna...och tom lite deprimerade...😬

Jag har våren med mej på jobbet den här helgen...dygn idag/fredag å en dagtur på söndag.

Jag och Willis va ut på en biltur igår och hälsade på min lillasyster i Ludvika ...
(Och jag la lydigt in både munken å godbiten i ww-appen🙈)

Både syrrans pojk och bonusdotterns pojk som är i ungefär samma ålder  har mycket kloka och fina funderingar över Willis och hans sjukdom...
Det fina är att dom också vågar sätta ord på det...och vågar fråga...🙏🏻
Jag blir lite rörd av det...men på ett bra och positivt sätt....och pratar gärna med dom om det.
Igår tyckte "Kevs"  att Willis blivit lång...så jag sa "Lägg dej bredvid och kolla hur mycket längre du är"...
Efter lite fundering....💙
"Barn är oslagbara"🥰




Ulrika
PUBLICERAT: 2019-03-02, 08:28:57

Härligt med barn 😊

Svar: 🙌🏻😇
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: