2019-05-21
 08:13:07

2019-05-21

För er som följer mej på "sociala medier" behöver jag jue knappast säga att resan till Samos va heeelt fantastisk ...🙏🏻
Även om det började med en "duns"....😬
Landningsban på ön är väldigt !!!! kort...och kaptenen meddelade det på ett ytterst demokratiskt sätt....en smäll och en duns....och ett kraftprov 😊
Landningsbanan sedd från bussen på väg dit inför hemresan  😎


Bussresan från flygplatsen va heller ingen lek 🙈....en timme och tjugo minuter på en väg som va lika slingrig som en orm...med stup typ överallt....
Bara en liten hint...🙈


Väl framme blev jag helt betagen, för första gången stämde allt med det man sett på dom säljande bilderna på nätet....🙏🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Här bodde vi under veckan 👌🏻

Det va "helt och rent"...lummigt och blommigt 🌺
Vi va där rätt tidigt för säsongen så solstolar fanns det gott om både på stranden och vid poolerna...🙏🏻
(null)
Bildbevis på havsbad 😇🙌🏻

(null)
Inget handduksbokande här inte....

(null)
Juuuuvliga 200 meter till stranden 🙏🏻
Just denna vy...gjorde mej snudd på religiös varje gång vi gick där 🥰

(null)
En "klassiker"....😎

Jag kan förstå om folk suckar...och tycker man överdriver och tjatar med sina "skrytbilder" på Facebook och instagram ...men personligen tycker jag det säger mer om  "folk" än om mej.... 🙃

Eller som Mark Levengood sa i sommarpratarna som jag lyssnat på vid poolen....

"Klaga inte över mörkret...dra ur huvudet ur röven istället"

Även om vi hade all-inclusive på hotellet så blev det lite "utemat" och drinkar ett par gånger...
Och maten på hotellet va väl "sisådär" måste jag säga 😬
(null)
Vi hade våran egen buffé på rummet åxå 🙈

(null)
Hotellets drinkar....vs
(null)
Favorithakets drinkar ... 😇🙏🏻

(null)
Ett sätt att göra drinkdrickandet lite mer fantasifullt....eller möjligen en klatschig instagrambild 🥳......

Kan säga att denna kombination av "oss"...va helt outstanding .... 💃💃💃....
"OSS" 👌🏻
Tror jag aldrig skrattat såååå mycket sammanlagt på en vecka 🤣😂....att upptäcka att personer man tycker mycket om visar sej vara ännu "bättre"...jag trodde inte det va möjligt 😊 och jag känner mej ytterst priviligerad att ingå i denna vänskap....på riktigt 🙏🏻.....

(null)
En specialité på Samos är honung så det fick följa med hem 🍯👌🏻

(null)
Bara fiiint 😊
(null)
Utsikten från rummet...😎 "våran pool" 

(null)
Vägen in mot hotellområdet 🌺

(null)

(null)

(null)

(null)
Vyyy från toastol😅

(null)
Lite annat än all-inclusive maten 🤤

Jag hoppas att nån gång kunna göra om en liknande resa...🥰🙏🏻....
Tack ❤️❤️❤️ ännu en gång 
Mia & Emma ....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: