2019-11-18
 10:45:46

Måndag ....

Dagen då dom flesta (🙋🏼‍♀️) brukar "börja om/ta nya tag/börja nya livet brukar väl va just en måndag...listan på projekt behöver knappast förlängas ....tror ni fattar, och er andra är det bara att gratulera 🙌🏻

Jag har fått "börja om på riktigt ... nånstans inom mej veeet jag att rörelse är bästa medicinen och har lyckats hitta hjälp på gymet 🙏🏻 en pt som är nörd (hennes egna ord😉) på smärta.... hon har lyckats få mej känna muskler som jag inte hittat nånsin under dessa år jag tränat...hon har även hittat det vi ska göra för att förbättra mitt onda 😇
Det gäller för mej att förstå att vi börjar om på 0....spelar ingen roll vad  jag klarat/orkat  innan ...

Och klara att hålla mej på en "lagom nivå" 🙄

Såklart är jag ytterst medveten om att träning även är toppen för det psykiska måendet ....
Vi har en dejt idag 🏋🏼‍♀️🤸🏼‍♂️....jag och min PT 😊
🔻
    Fick ett sms i morse från sjukvården....
"Glöm inte din tid i morgon 9.30"
🤔
Har inte en aning va det är för nåt....nåja går ju att ta reda på ....

Nu detdärkaffet ☕️







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: