2019-11-28
 08:44:40

Önskningar

Det lackar mot jul...önskelistorna är långa...och många....
Som vanligt vid jul får jag känslan att göra nåt annorlunda 🤔....typ att hellre ge till dom som inget har, än att fylla på leksakslådor som redan är överfulla...att köpa saker till dom som "egentligen önskade sej nåt annat"....
🔻
Jag önskar åxå "saker"...som jag tyvärr ej kommer att "få"....
🔻
Igår va jag på kupolen, inne på en av affärerna kom en kvinna fram och frågade om vi var ....
"Wille och Mormor"
Det var mormor och mamma till ett barn med samma diagnos ....
Det blev ett fint litet samtal.... 🙏🏻
🔻
Samma kväll får jag ett sms...från dottern som fått reda på att ännu  ett litet "krabbebarn" somnat in....
Hon blev sju år ....🦋🧸💔
🔻
Vi vet mycket väl att "våran tid" med Willis bara blir kortare och kortare ....som ett isberg, vi vet att det vi haft är mycket mer än det vi har kvar....
Varje gång ett "krabbebarn" lämnar livet dras snaran åt...lite åt gången...lite till....lite till....
🔻
Som sagt...jag önskar mej åxå "sånt" som tyvärr ej går att "få" 
🔻
Idag tänder jag ett ljus 🕯 
🦋 för NELLY 🙏🏻 och hennes familj 🦋




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: