2019-11-20
 20:25:31

Själavård

Nåt som jag bör unna mej lite mer är "själavård"...det behöver vi nog alla....om det sedan råkar hjälpa mej med smärtan är det ju förstås ett "plus i kanten" 🙌🏻
Tex massage...blev 50 min helkroppsmassage idag å jävlar i min lilla låda vilka smärtpunkter han hitta 😖
Kan inte låta bli i början, innan man slappnar av att undra hur man ser ut i fejset där underifrån🙈 antagligen som när man tar fram kameran och den är felvänd, och man får syn på sej själv ...dessutom underifrån 😬....dessutom hamnar mascaran nere på kinderna typ.....😄
Hade en muskel i ena skinkan som verkligen va stenhård...och frågan är om det är pga den jag har ont...eller om den blivit så...pga att jag har ont 🤔
Iaf...efter knådning och laser kändes det lite bättre...
Och som grädde på moset lite ostkaka sylt och grädde med en vän blev det ännu bättre 😁👌🏻
Bra dag och Frallbullen nöjd efter att få ha busat ...
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: