2019-11-24
 19:34:45

Stockholm....

Så har dendär efterlängtade helgen i Stockholm plötsligt tagit slut 🙏🏻
Jag är sååå otroligt tacksam att vi har så himla roligt tillsammans "bara vi två"...💑
(null)

Visst ...personligen kan jag sura ihop på en svinblink🙈...men det är när han trooooor att han vet bättre och använder heeeeelt fel tonläge...då brinner topplocket på tre röda 🤬....
Som tur är går det lika fort över....😇🙏🏻....
🔻
Vi hade inte bara "vipbiljett" till föreställningen på Mia...vi satt bokstavligen på första parkett på restaurangen åxå.... 😬
Tydligen va jag så glupsk så nån matbild blev det inte...men en ryggbiff med klyftpotatis är nog inte nåt som ingen sett innan 🤤.....
Vi hade fönsterbord...och fick valuta och underhållning...fast det är ju verkligen ett dåligt val av ord 🙄....
Mitt framför ögonen på oss greps en ung man av tre poliser...länge och väl stod dom där och kände igenom honom och lade sina bevismaterial i den lilla papperspåsen....
Vet att det är fult gjort att fota...men känner lite att dom för allas skull hade kunnat flytta sej en halvmeter åt sidan...det blev milt sagt pinsamt 🤭
🔻
När den showen va över gav vi oss iväg ner i tunnelbanekaoset...en upplevelse i sej bara det 😂 man känner sej verkligen som "vilse i pannkakan", men vi lyckades ta oss till "destinationen"
Tele 2 arena 🙌🏻
Personligen tycker jag hela showen va helt amazing....musiken uppträdandet...handlingen....sååååå jäkla bra.... ( Tomas tyckte vissa delar va "lite väääl.....😬....och jag förstår va han menar 🙃)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tre gästartister va med ...dessvärre vet jag bara namnet på Molly Sandén som sjöng så nackhåren stod i givakt  🙏🏻😇....för att inte tala om Mias sång....halleluja moment säger jag bara 🥳🤩
🔻
Tanken va att vi efteråt skulle möta upp en kompis å hennes man,  men klockan va nästan halv tolv när det va slut så vi åkte hem till hotellet...vi hann ses över ett par glas 🥂 innan showen iaf....
Det blev lite "äta pizza i sängen" när vi kom "hem" å skönt va det 🙏🏻 ...för att inte tala om att få släppa lös svullbuken(den som varit instängd i en maginhållare så länge så tarmarna skriker) 🙈 och få av sej skorna så tårna får lite syre igen 😁
🔻
Jaaa verkligen en toppenhelg....
Nu äre bara å ladda om för en ny vecka...och även den kommer att avslutas med en helg kantad av nöjen... #bigwin  🥰🙌🏻....och lite medvind igen 😇







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: