2019-11-19
 22:19:48

Vädret...

Alltså detta väder...detta evigt regnande det gör mej galen snart....😫....men som tröst är det jue åtminstone lika för alla....
Helt värdelöst å ens skriva om vädret...men det förlänger iaf inlägget 😇
🔻
Fick ett medd på fm från dottern som f.n är riktigt låg på energi...Wilda är inne på sin andra sjukvecka så dom är nog rätt "tråkade" båda två....Willis skulle iväg så jag körde honom till destinationen 😊
Överraskade dom med lite blommor...och lite "hemma och vara sjukpyssel "
🤗
🔻
Har även idag lyckats med lite hemmapyssel...dock känner jag att det blir lite rörigt, kanske är det för att jag bott här nästan en månad utan tavlor och "krimskrams" eftersom jag väntat på målning....nu känns allt "för mycket" 🤔....får ta det lite i taget och låta det vara lite mindre saker...hör nog ihop med hjärnan...som också är rörig 🤯...
🔻
Har haft dotterns Ina här söndag-tisdag nu börjar dom kunna vistas i samma rum utan att tokbusa precis hela tiden, självklart får dom leka...men inte heeeeela tiden 🙈
Frallbullen & Ina
🔻
Tog oss iväg på kvällens yoga 🧘🏼‍♂️ 
Det var såååååå skönt, och välbehövligt...känns som jag kunnat lega kvar på avslappningen i timmar 🙏🏻
Nångång....ska jag åka på en yogaresa det är typ en "dröm" jag haft på senaste tiden...nån gång ....
(null)

NAMASTE 🙏🏻 
(namas är ett substantiv som kan översättas till "hälsning" eller "vördnad"; den andra delen,  te, är ett pronomen som betyder "till dig".)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: