2019-09-10
 07:23:44

Dag fem ....

I fredags bar det så av...mot Tyresö ...eller som "hon" googlemapsrösten säger "Tajjresö" 😁
Hämtning 😍
När vi kom fram blev vi mötta at tre rätt taggade släktingar till den lille...gammelmormor, mormor och mamma Yoda bokstavligen flög ner för trappan och mötte oss med stoooor glädje 🤣
Bakom den lilla barngrinden till hundrummet stod dom som ännu inte blivit hämtade...glada och nyfikna , och våran kändes mest glad...som att han kände på sej...han ville absolut komma ut medans dom andra gav upp och gick och la sej igen ....
Pappren skrevs på...allt klart å hemresan mot Borlänge påbörjades 👍🏻
Eftersom en av mina hundar jag köpt förr va väldigt åksjuk hade jag förberett mej med  plastunderlägg och kräkpåse  ....denna gosse somnade omedelbart i mitt knä ...tittade nyfiket upp mellan varven och fortsatte sedan sova igen 🙏🏻😇 så duktig ....
Så duktig, modig, orädd på kisspausen vid ekolskrog på väg hem 🥰

(null)
Två nöjda 😇
Nu har det gått fyra dagar (fem med dagen idag)...och  jag måste säga att han sköter sej exemplariskt...
Han har träffat nästan hela min stora familj...och alla har verkligen avgudat honom 😇🙏🏻...såklart ...vem kan motstå en sån liten....
Lite morronkaffe i soffan med "pappan" 😅
(null)
Nosat på Willis 😍
Träffat Albin 🥰

(null)
Å pussats 🥰
Det händer så mycket så det är typ omöjligt att komma ihåg/skriva om allt, men hittills går allt sååååå bra och snart när vi bor på botten blir det ännu bättre 😇....
Bilder säger mer än tusen ord...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: