2019-09-04
 07:40:07

Två dagar kvar 🙏🏻

Onsdag idag...och två dagar kvar 😇
På fredag 6/9 bär det av mot storstan å Tyresö för att hämta hem "Vallefrallan" 🥰
Längtar som ett barn på julafton....
Nästan lite förvånad själv över min längtan, och jodå jag har nog fått höra .... 
" Men du har ju alltid sagt..... - Inga djur för min del"
Och det har jag...men precis som alla andra, är jag inte sämre än att jag kan ändra mej 🤷🏼‍♀️
Allt är införskaffat ...utom majsvällingen som jag inte hittat ännu 😬...men jag och Willis får gå på jakt idag....
Mer än man tror som behöver införskaffas 😇

Har gjort ett fynd åxå 🙏🏻 vet inte hur många annonser jag svarat på för att hitta denna ....
Äntligen 🙏🏻😇
Plötsligt händer det.... och till fyndpriset 150kr dessutom, alltid när jag sett denna på annons har den redan varit såld, men nu hann jag 🙌🏻

Det närmar sej höst ....med stormsteg...bara sju grader nu påmorgonen.... och igår kväll va det lite premiär med tända ljus och raggsockor ...och en kopp te 😁
Inte så vackert...men originellt 🤣
Lite mysigt faktiskt ☺️
Och med tanke på allt jag har att se fram emot tror jag det blir en toppenhöst 🍁🍂🍄🌾



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: