2020-08-27
 21:11:47

Baksmälla

Ommöbleringar sätter typ "bollen i rullning"... "Nu måste jag ju... ha det... göra si... göra såå"
😇🙌🏻
Känns det igen ???

Det "dumma" är att det blev  lite baksmälla som väckte upp min förbannade ljumsksmärta igen 🥶... den gör mej galen och jag känner direkt hur mycket energi och kraft det suger !!!

Gav mej f@n på att det inte skulle få däcka mej... så det blev att ta till 💊💊💊... och fortsätta idag 🙌🏻
Började dock dagen i skogen med en kompis och hennes två hundar... 
(null)

(null)

(null)

(null)

Det är ett gäng tre helt olika varandra... men ändå funkar dom så bra 😊...
Min fralla och den "lilla" grandisen... som f.ö bara är typ fyra månader har börjat leka med varandra ... i början tyckte "jätten" att frallan va lite otäck 😂

Skogen gav ny luft och ny energi 🙏🏻
Så när jag kom hem städade/röjde jag i skåp och lådor i köket vilket resulterade i tre stora "sortera/släng/återvinnpåsar"
Finns nog inget bättre för sinnet än att röja....

Nu äre kväller och nattskift med min älskade lilla Willis 🥰❤️
Gonatt och sov gott 💤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: