2020-08-24
 07:50:19

Brrrr đŸ„¶

Morgonpromenaden med frallan va inte direkt nĂ„n njutning 8* .... hösten Ă€r ett faktum 🍁🍂
Ännu ett  faktum Ă€r att Ă„rstiderna inte pĂ„verkar mej som för nĂ„gra Ă„r sedan, dĂ„ kunde jag fĂ„ halv panik i mitten pĂ„ augusti đŸ˜±

En BĂ€sterĂ„shelg Ă€r över...en bra helg đŸ™đŸ» promenad i ensamheten... lite shopping 🛍 lite överraskningar som jag tror spred glĂ€dje đŸ€—
Och jag fick köpa min present som jag fick av Tompa nÀr jag fyllde ...
"Ett valfritt par vandringskĂ€ngor đŸ„Ÿ "
Tack đŸ™đŸ»đŸ„°
Nu ska vi vandra i höst med frallan đŸ¶
Jag rĂ„kade Ă€ven trilla över ett par "höstskor" 😁 Ă€r det ens möjligt att fĂ„ för mycket skor đŸ€“
Ett par jĂ€ttesköna frĂ„n Vagabond đŸ‘ąđŸ‘ŒđŸ»

Jag har turen att bĂ„de dottern (som ju nĂ€stan Ă€r hans andra hem , eftersom det Ă€r min arbetsplats) och bonusdottern med familj gillar att ha Valle đŸ™đŸ» ... denna gĂ„ng vĂ„gade jag inte ta med honom eftersom jag har en dĂ„lig AC i bilen , sĂ„ han har varit hos bonusdottern i helgen, fĂ„r alltid smĂ„ filmer och bilder hur roligt och mysigt dom har med honom đŸ€—
Och barnen i familjen har verkligen blivit duktiga pĂ„ att umgĂ„s med honom... dĂ„ dom va lite ovana i början och lite halvrĂ€dda... har det nu övergĂ„tt  till "terapi"....
Valle och Albin har mystid đŸ„°đŸ™đŸ»
Det Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ himla skönt att kunna ha nĂ„gra "stand in’s" dĂ€r man vet att det funkar sĂ„ bra och att jag vet att han pĂ„ samma gĂ„ng sprider sĂ„ mycket glĂ€dje....
Min fin kloka duktiga Frallbulle 😇

Nu Ă€r det som sagt slut pĂ„ helgen... idag vankas P-möte och kvĂ€llsjobb đŸ‘ŒđŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: