2020-02-11
 08:57:14

1991-02-11

Jag va inte precis tuff den här morronen för 29 år sedan 😬....
Jag hade försökt föda barn i en hel evighet...typ en hel helg...i sista sekunden när dom bestämt sej för att göra ett akutsnitt så "kom hon ut"...med hjälp av en barnmorska liggande över magen...sax👀... och sugklocka ...att jag dessutom hade halsfluss va som lite extra grädde på moset...🙈
....
Barnafödande är lite som fiskehistorier...det finns alltid nån historia som är lite värre/bättre 🙃
....
Men den/min va fan en mardröm....
Men ut kom hon...och ...å sen försvann hon, minns att någon sa att hon va blå å inte andades...minns att hon som tog henne å sprang, snubblade på en pall...minns att nån av personalen luktade armsvett....minns att det efter en stund kom in en läkare...i vitskjorta å slips....
Jaha...nu ska han berätta att hon inte överlevde😳
Men ...Nädå hon va bara lite trött eftersom det tog så lång tid...så hon behövde få lite syrgas ett tag🙏🏻
.jag minns att "vi" inte hade nån pappa med oss.
Jag va ensam under min graviditet....
På förlossningen hade jag min mamma med mej 🙏🏻....
Idag 29 år senare....
Du har blivit en helt fantastisk person...fin både på utsidan och insidan 🥰...
Jag har säkert kunna gjort saker bättre/mer...men även om jag inte kunnat ge så mycket materiellt under många år....så anser jag att det jag lyckats med,  gjort dej till en bra människa....
Tyvärr har jag överfört några av mina sidor jag är mindre stolt över....och du har dessvärre fått ärva några av mina krämpor ☹️
....
Att vi tillsammans skulle behöva gå igenom det vi nu gör...och framför allt det du och din familj gör...skär djupa hål i mitt inre...och jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde göra nåt för att förmildra detta elände ❤️❤️❤️
Men jag är glad att vi kom varandra nära igen...
Några år sågs vi väldigt lite...
Det glädjer mej att ni orkar och vill ha mej nära (även om jag förstår att ni vill kräkas 🤢 på mej ibland 🤣)....
Att jag får vara med och vara nära både er och Willis 🥰....
Grattis min fina dotter 😘❤️🙏🏻
29 år idag 🎊🎉🎁



Ulrika
PUBLICERAT: 2020-02-11, 09:42:34

Och där kom klumpen o halsen ❤

Svar: 🤗
Lillis sundelin


Alexandra
PUBLICERAT: 2020-02-11, 23:29:56

Määän, läste inlägget nu 😘❤️❤️❤️❤️

Svar: 🥰🤗
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: