2020-02-04
 09:31:56

Bra đŸ‘đŸ»

Det blev en riktiktigt bra mĂ„ndag...tĂ€nk hur fort det kan vĂ€nda detdĂ€r mĂ„endet...tur Ă€r vĂ€l det 😬
Men nu nĂ€r jag ska skriva...minns jag plötsligt inte va jag gjorde igĂ„r 🙄...det Ă€r sĂ„nt som skrĂ€mmer mej en aning....
Men Ă„ andra sidan ska man ju leva "idag"...đŸ‘ŒđŸ»
Jag minns iaf att jag premiĂ€rĂ„t en semla 😜

Det hĂ€nder fortfarande var och varannan dag att folk stannar mej pĂ„ gatan för att tala om vilken fin hund jag har đŸ€— sĂ„ Ă€ven igĂ„r...en dam pĂ„ andra sidan vĂ€gen som stannar och öser över frallan med fina ord...klart man blir lite mer uppstrĂ€ckt i ryggkotorna 😁

Även nĂ€r vi kom hem trĂ€ffade vi farbror "H" som bor pĂ„ seniorboendet i huset bredvid ...första gĂ„ngen han trĂ€ffade Valle grĂ€t han...av glĂ€dje...vi har trĂ€ffats massor av gĂ„nger Ă„ han Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ förtjust i Frallbullen ....han önskade sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ att han skulle kunna fĂ„ vara hundvakt nĂ„n gĂ„ng och bad mej ta hans telefonnummer 😊...sĂ„ gulligt !!
Frallbullen jublande glad 😁 över sin nya bĂ€dd 🙈

Idag blire lite hemmafix...kasta kartonger....ta en promenad...ett besök hos kiropraktorn hÀlsa pÄ sonen i nya lÀgenheten...ja lite div med andra ord.....
Kanske en tur till graven och tĂ€nda ett ljus 🕯 ...Ă€r ju tydligen "cancerns dag"
Vi fĂ„r se va som hĂ€nder 😇



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: