2020-02-19
 08:24:11

Dagas....

Det börjar bli dag där borta på gatan...
Solen är på väg upp...
Å det står en snuskgubbe å pissar i buskarna utanför huset 🙈
Ambulansen hämtar någon i huset bakom mej 🙄 hoppas det slutar väl 🙏🏻
(null)

Jaaa dagarna börjar milt sagt olika för oss alla...å jag har just börjat min...med en liten morgonpromenad med frallan...å efter det lite kaffe... ☕️👌🏻

Jag känner en träningsvärk vid skulderbladen...efter gårdagens massage...🙌🏻
Jag  konstaterar att jag sovit rätt bra inatt 😇

Idag ska jag åka å ge bort två Ikeakassar med kläder till en person som jag faktiskt kännt i 40 år🙄 hon blev såååå glad för den leverans hon fick sist...och få saker gör mej så glad som att kunna göra nån annan glad 🙏🏻☺️




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: