2020-02-12
 19:54:39

Energi....

Känns som energin är på väg tillbaks igen...även om jag rätt som det är blir så trött så jag knappt vet hur jag ska orka flytta kroppen från punkt a-b...👀
Men det kommer...och jag måste inse och lyssna på mej själv å min kropp att inte skynda....👀

Idag tog iaf  jag å Willis bussen in till stan på morgonen...å såklart  va frallan med 🙃
(null)

Han bara fortsätter va sååå himla duktig...det ramlade in en hel skolklass på bussen å han sitter så snällt under bänken mellan mina ben å vickar fram och tillbaka  på huvudet 🐶 när dom med pipiga röster talar om hur gullig han är 😅
Min fina lilla frallbulle 🙏🏻
....
Anledningen till bussturen va ett besök på Eurekakliniken igen... 
"Idag känns inte din kropp som den är fastgipsad och förstelnad"
Ett bra betyg 🙌🏻
Dock är den stel å kärv efter behandlingen...precis som den ska vara...det betyder att det händer nåt !
"Han" tycker att jag...om jag ens ska...träna...ska göra det ytterst försiktigt...och istället försöka nöja mej med korta promenader och små försiktiga övningar jag fått av honom ....
Jag hoppas hoppas hoppas att det snart ska vända så min kropp vill samma saker som jag 🙄
(null)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: