2020-02-05
 10:09:22

Eurekakliniken

Det var ett bra besök på Eurekakliniken i går 🙏🏻
Det sköna där är att man försöker "lappa ihop hela människan"...även om det heter att man "går till kiropraktorn" så är det ju så mycket mer....
Hur sover du...hur äter du...hur är det med återhämtning...stress....
Jag får nåt litet lugn av mina besök där...och får lixåm hjälp i vilken ände man ska börja ....
Han (kiropraktorn) hjälper mej rent fysiskt med att försöka råda bot på det onda...
Jag 🙋🏼‍♀️ ska just nu fokusera på sömn 😴 och återhämtning....
Sen kommer en sak i taget...vet jue att kosten är en stor orsak till dåligt mående ...kroniska inflammationer...trötthet och till slut mer eller mindre depression....och vi kommer prata kost åxå...det handlar om helhet 🙌🏻
...
Va även och hälsade på sonen igår  och hans tjej som just flyttat in i en egen lägenhet 🥰👌🏻 så himla roligt så glad för deras skull ❤️
...
Jag "skryter" ju ofta om min hund 😁...han som är så gullig rolig å alltid glad...han som så gärna ligger under bordet och leker...på själva korset under bordet....å kastar sin boll å grejar....
Å nog grejar han alltid 😬
Skitkorvshund 😬...men å andra sidan det enda hittills som han bitit i här hemma 🙏🏻
Har lyckats "tagit honom på bar gärning" nu , så förhoppningsvis har han bitit klart...ska badda med ättika åxå ....
Hursomhelst...han kan iaf vila och återhämta sej ...man borde ta efter lite 😊
(null)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: