2020-02-15
 08:50:15

Kalas...

Det nya årtiondets bästa kalas...🥰
Alltså vilket kalas 🥳 
Aldrig hade jag i min vildaste fantasi vågat tro att vi skulle få uppleva Willis 6 årsdag 🙏🏻 men nu fick vi det, och det är så stort så jag inte riktigt kan sätta ord på det faktiskt.....
Tycker banne mej det hade varit på sin plats med ett löp på Aftonbladet 🤩🥳
Dottern bjöd på tacos till alla, plus en himla massa godsaker hon bakat ....
😛😛😛😛😛😛
Det bästa (eller inte 🙈) är att jag jobbar med Willis i dag...när det är kalas igen ...för pappas släkt 😊
...
Det är extra mysigt med kalas när man får träffa alla( förutom några som va krassliga 🤧😷)...och framför allt Alva & Amanda 🥰 (änglasyster döttrar)... dom fyller åxå år i dagarna...... 16/1 & 16/2 så dom firar vi lixåm åxå lite samtidigt.... ❤️
...
Såklart kunde jag lagt ut 100 bilder...men två av dom fastnade lite extra...såklart för att jag va med i ögonblicket....
Jag frågade Wilda va hon skulle vilja ge Willis i presen, utan att ens tänka sa hon. " - En Spider-Man docka" ....
Jag har letat å letat men hittade ingen...så det fick bli en annan superhjälte 🦸‍♂️....
Eftersom Willis inte kan se så visade jag henne att om man tar hans hand och hjälper honom känna så vet han vad det är.... och helt naturligt gör hon det... 😊
(null)

Efteråt klappar hon försiktig ovanpå hans hand 🥰
Älskade fina små barn ❤️❤️❤️



Ulrika
PUBLICERAT: 2020-02-15, 10:19:09

❤❤❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: