2020-02-09
 20:14:26

Spahelg....

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få möjligheten (råd😬) att tillbringa en hel helg på spa...
Men nu har det hänt 🙏🏻
Vi lyxade till det med... fred-sönd inklusive frukost och trerätters meny x 2  😇
Vi bestämde oss innan för att inte göra några behandlingar...utan "bara vara"...lugn och ro...sova gott....bara hänga i spa’t...dricka gott och äta gott...myskläder ....å lite uppklätt till middagen ..och gott vare å bra vare 🥰👌🏻

Fick även "möjlighet" till lite prat....det blir inte så mycket sånt våra "vanliga helger" alltså lite sånt om jobbiga saker...vill ju så gärna att dom helgerna ska vara "felfria" 👀....

Det va väl inget jättevärldsligt men kände ändå att jag kunde öppna mej lite mer än vanligt...om hur jag mår och mitt ätbeteende....och hur det hänger ihop...☺️.... en bra och klok lyssnare 👩‍❤️‍👨 underlättar.

...
Det är nåt speciellt med miljön på vissa ställen...dom här "gamla miljöerna" gör att jag på nåt vis känner mej "hemma" 🙂...kan inte riktigt beskriva men det blir så att jag lixåm drar djupa andetag å blir alldeles lugn...(å det va innan vinet  🍷 )
(null)

(null)

(null)

Kanske i sån miljö jag levt i nåt tidigare liv 🤓
...
Mitt sällskap....😄...han är amazing....
Innan vi åkte åt vi lunch...där tippade han ikull salt/peppar/tandpetare....på hotellet slog han typ hål i huvet i den låga dörren....
Jag visste det på en gång jag såg dörren 🙈

Det blir ju lite så att man spricker av att inte börja skratta....🤭...men det gjorde nog jäkligt ont 😬
(null)

Golvet i rummet va så ojämt så man faktiskt nästan tappade balansen...å en av oss gjorde det 😇
Lägger av hänsyn till offret inte ut någon bild på hans skadade rygg...som han slog i i den alldeles för smala badrumsdörren....när han tappade fotfästet ....denna berättelse innehåll en väldig massa svordomar i verkligheten...men jag förskönar språket lite för er skull 😅
Justja...han tippa nästan ur en öl...och välte nästan en blomkruka åxå.... 😄

Maten va heeeelt fantastisk iaf och det är ju inte precis makaroner å korv...man känner sej såååå lyxig 🥳....det enda som fastnade på bild (då jag bestämde innan resan att dra ner på mitt telefon 📱 -användande) va en av efterrätterna...
Knappt att man ville sabba ett sånt konstverk 👀
Men....det blev välskrapat kan jag lova 🥴
(null)

Såklart är en sån här helg inte billig ...och faktiskt så sparar vi pengar tillsammans varje månad och har ett konto som kallas "lyxkontont" 🤑...det kommer väl till pass på semestrar och annan"lyx " vi känner för att unna oss .....och i ärlighetens namn är det mitt förslag för att jag är värdelös på att spara 🤫.....
Jag fick ett presentkort när jag fyllde år åxå så det kom väl till pass 🤗
Det räckte till dryckeskontot under helgen 🍻🍹🍷🥂👌🏻
(null)

Nu är helgen slut... Tomas har åkt hem "till sitt" och jag rullar på här hemma tills vi ses igen 🤗🥰
(10 år i år som vi hållt ihop med 13 mils avstånd)

🙏🏻🥰 TACKSAM 🥰🙏🏻


Anna S
PUBLICERAT: 2020-02-09, 20:22:06

Lika smidiga han och jag ser jag! själv krälade jag på trallen i helgen...skulle ner i spa:t lite snabbt tänkte jag...steppade på isen och slog ner arslet...det känns än..🤪

Svar: Aj då 🤭🤗
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: